Gemenskap, glädje & utveckling! Marknadsföring, synlighet och profilering genom vår golfklubb.

Säg Haverdal, det räcker för att personer i din närhet ska få ett leende på läpparna. Samtidigt ger ortsnamnet också så många positiva associationer – sandstrand, salta bad, segla, surfa och – så klart – spela golf!

Googla ”Haverdal” och bland det första som kommer upp är Haverdals Golfklubb. Det är inte en slump. Det gäller att synas. Klubben har funnits i 30 år och har vuxit på flera sätt. Som mötesplats för den sociala gemenskapen för ungdomar och vuxna i alla åldrar, som idrottsförening med målsättning att bedriva en verksamhet med hög kvalitet som stimulerar till utveckling inom golfsporten.

För den som väljer att spela golf i Halmstads kommun, nybörjare eller erfaren, ska Haverdals Golfklubb vara det självklara valet under så lång tid som möjligt – en plats för möten och trivsel på klubben eller i de sociala medierna.

Haverdals Golfklubb erbjuder ett antal olika partnerpaket för ett gynnsamt samarbete kopplat till det behov ditt företag har. Dessa finner ni i nedan PDF.

Vill du veta mer - välkommen att kontakta vår klubbchef Håkan Bisseberg.

Mobil: 0724-014 694

Mail: hakan@haverdalsgk.se