Medlemsförmåner

Som medlem i Haverdals Golfklubb har du flera trevliga förmåner!

• Klubbsamarbeten

Falkenbergs GK – 50% rabatt på ordinarie greenfee alla dagar samt gratis greenfee på deras klubbtävlingar med undantag av deras "golfvecka".

Isabergs GK - 20% rabatt alla dagar på ordinarie greenfee.

• Hallandsgreenfee

Utbytet innebär att Haverdals Golfklubbs medlemmar har rabatt vid spel på Hallands golfklubbar, och tvärtom. Hur stor rabatten är varierar från klubb till klubb. Kontakta alltid aktuell klubb för mer information. Hallandsgreenfee gäller t.om vecka 25 och från vecka 34 och framåt på måndag-torsdag, vissa klubbar även fredag (ej röda dagar).

• Gästgreenfee

Som fullvärdig senior medlem kan du ge gäst som spelar i din boll 200:- i rabatt på ordinarie greenfee. Avser 18 håls greenfee. Rabatt kan endast ges till seniorer och kan ej kopplas till andra rabatter.

• Medlemsrabatt i shop

5% på inköp i shopen. Glöm inte att shopen ägs av klubben och därmed av dig som medlem.

• Golfbil

Köp klippkort till hyra av golfbil för 1.500:- (10 st 18-håls rundor / 20 st 9-håls rundor) – gäller endast för medlemmar med läkarintyg.

• Årskort hyrvagn 600:- / år

• Bokningsbara medlemstider

Helger mellan 09:00-09:50 t.o.m vecka 26 och från vecka 34, samt alla dagar vecka 27 - 33 mellan 09:00-09:50.

Dessa erbjudanden gäller enbart för fullvärdig medlem hos Haverdals GK!