Cobra Dark Speed lansering

Publicerat: 2024-01-17 - 13:44 - Skrivet av Kristian Söderström Malmborg

Helgen 27-28 januari mellan 10:00-15:00 är det dags för Cobra att besöka Halmstad för att lansera nya serien Dark Speed som finns både i järnklubbor och träklubbor. Via ny design på klubbhuvudet levererar denna klubba högre svinghastighet vilket då också kan öka längden i dina slag. Kom och prova själv och tid bokar du med Golfarenan via mail eller telefon (uppgifter nedan) även om det är Cobra som håller i själva utprovningen på plats. Cobra kommer även ha med sig putters där ni kan prova samt vara med på puttävlingar under dagarna. Mail: Oliver@golfarenan.se Tel: 035 - 241 19 20 Personal från Haverdal kommer också finnas på plats en del under helgen för att träffa er medlemmar. Om du inte kan besöka Halmstad Golfarena denna helg går det självklart utmärkt att boka en utprovning med någon av våra tränare och genomföra den i vår studio eller inne på Halmstad Indoor Golf.