Här möts du av en härlig klubbkänsla med gemenskap, glädje och utveckling!

Haverdals Golfklubb är en banan med seaside-karaktär och ligger på ett underlag av sandjord som ger en mycket lång golfsäsong med utmärkt skick.

Det flacka markområdet gör att promenaden är behaglig och avslappnande, när man tar sig an de spännande golfhålen som går delvis i öppen terräng och delvis i skogsmiljö. Vinden är alltid en faktor att räkna med på de omväxlande långa och korta hålen. Avslutningen i den vackra skogsmiljön med majestätiska tallar är spännande och rolig.

Här finns utmärkta träningsmöjligheter med stor range, korthålsbana, djungelbana och ett övningsområde för egna bollar.

Håkan Bisseberg är VD/Klubbchef och Kristian Söderström Malmborg ansvarar för träningsverksamheten tillsammans med Nicholas Blomqvist. I vår shop och reception träffar ni Magnus, Rolle, Daniel och vår ekonomiansvariga Lisa Magnusson.

Haverdals Golfkrog erbjuder servering av fantastiskt god mat i klubbhuset men även olika arrangemang.

Haverdals Golfklubb är medlem i Svenska Golfförbundet sedan 1989 och banan är ursprungligen ritad av Anders Amilon. Christian Lundin är nu banarkitekt och banchef är Stefan Lundh sedan flera år tillbaka.

Gemenskap, glädje & utveckling!

Gemenskap - för att det skapar trivsel & samhörighet.
Glädje - för att den som har roligt alltid kommer att ha en positiv upplevelse av golfen och klubben.
Utveckling - för att ständigt motivera och förbättra både individ och klubb.

Vår vision

En trivsam golfklubb i framkant vad gäller bana, miljö och jämställdhet, för alla som delar våra värdeord gemenskap, glädje & utveckling!