5-veckorskurs - Säsongsuppstart

Publicerat: 2024-01-19 - 11:26 - Skrivet av Kristian Söderström Malmborg

Nu är det dags att damma av klubborna och förbereda sig inför golfsäsongen 2024. Under fem veckor får du träna i en mindre grupp och få mycket individuell feedback från din tränare för att vara redo när banan öppnar till våren. Mycket fokus kommer ligga på din sving men inslag som puttning och kroppens funktion kommer även finnas med.

Alla gemensamma övningar och tips under kurser kommer dokumenteras på video som ni får tillgång till och behåller även efter sista kurstillfället för att kunna repetera själva när säsongen drar igång.

Alla träningspass sker i fantastisk miljö hos Halmstad Indoor Golf.

Så vad väntar ni på, anmäl till en av kurserna nedan för att vara redo när det är dags för grönbete!

Vid frågor kontakta gärna våra tränare via kristian@haverdalsgk.se, nicholas@haverdalsgk.se eller ring in till 035-144990.

5-veckorskurs - Säsongsuppstart

Torsdagar (Tränare - Kristian Söderström Malmborg)

11:00-12:00 (6 platser) - Klicka här för att anmäla

Fredagar (Tränare - Nicholas Blomqvist)