Halmstad Indoor Golf

Publicerat: 2021-11-06 - 20:07 - Skrivet av Kristian Söderström Malmborg

Välkommen till simulatorgolf och lektionsmöjligheter inomhus nu när vädret ute vill annat.

Nu har Halmstad Indoor Golf öppnat på Kundvägen 5!

Golfcentret är en del av Indoor Golf Group - Sveriges största aktör för simulatorgolf. På Halmstad Indoor Golf finns det 6 st TrackMan 4-simulatorer där man kan spela 120+ banor eller träna på rangen med alla tänkbara TrackMan-värden.

Haverdals GK är utvald som partnerklubb vilket innebär ett par förmåner för alla medlemmar:

• Boka lektion med Kristian eller Nicholas i Halmstad Indoor Golfs lokaler
  • Gratis medlemskap i Indoor Golf Group

• 5% rabatt på ord.pris från första bokningen och upp till 10% extra återbäring på spel

• Vår klubb får arrangera ett event kostnadsfritt som inkluderar hyra för simulatorerna

• Junior- & Elitsektionen får rabatterade priser på gruppträningar

• Seniorsektionen & eventuella Business Clubs får utrymme och hjälp att hålla löpande tävlingar och arrangemang efter önskemål

• Fram till 14/11 får alla medlemmar 20% rabatt på ord.pris vid 1 bokningstillfälle. För att utnyttja detta erbjudande, ange kod HALMSTAD20 när du bokar dina tider på Sweetspot (notera att man inte kan få dubbel rabatt, dvs 5% +20%).

Halmstad Indoor Golf har öppet mellan 9-21 alla dagar(vissa avvikande tider under jul och nyår, se hemsidan).

För mer info och prislistor klicka HÄR

För att boka tider klicka HÄR

Vill du nå Halmstad Indoor Golf via email, skriv till info@halmstadindoorgolf.com

Älska golf. Året runt!

Välkomna hälsar Halmstad Indoor Golf

För lektionsbokning med våra tränare gäller deras vanliga lektionskalender. Klicka HÄR för att slussas till inlogget.